Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Gap Closer Games |
---|---|
EAN-code: | 0860001208405 |
Je doel in Rival Restaurants is om als eerste restaurant 20 populariteitspunten te behalen en gekroond te worden tot "The Wiener" Spelers verdienen populariteitspunten door ingrediënten te kopen en te ruilen en deze te gebruiken om (complete) recepten te "koken". Hoe geavanceerder het recept, hoe meer punten het waard is. Elke dag doorlopen spelers drie fasen: 1. GELD en VERPLAATSEN: Spelers verzamelen hun inkomen voor de dag en beslissen waar ze heen willen. Turn-economie is cruciaal omdat spelers de rest van de dag niet mogen bewegen als hun locatie eenmaal is gekozen. 2) KOPEN en RUILEN: Spelers hebben één minuut om zoveel te kopen als ze willen, maar alleen vanaf de locatie waar ze zich bevinden. Spelers kunnen ook ruilen/ruilen met iedereen in het spel, niet alleen met de mensen op hun locatie. 3) KOOK en TELLER. Elke speler die alle ingrediënten heeft die nodig zijn voor zijn recept, kan het koken en populariteitspunten verzamelen. Bovendien bestuurt elke speler een chef-kok die is uitgerust met zijn eigen "chef-kracht". Chef-krachten zijn asymmetrisch en stellen spelers in staat om de regels in hun voordeel om te buigen. Het basisspel van Rival Restaurants heeft twaalf chef-koks en bovendien moet elke speler aan het begin van het spel een restaurant kiezen om te spelen, waarbij elk restaurant een unieke level-upstructuur heeft met beloningen voor het bereiken van 3, 7 en 12 populariteit punten. Ten slotte kunnen spelers er ook voor kiezen om "actiekaarten" te kopen, dat wil zeggen ontwikkelingskaarten die doorgaans voor eenmalig gebruik zijn.