Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Maten: | lengte 20 cm x breedte 9.5 cm x hoogte 3 cm / lengte 20 cm x breedte 9.5 cm x hoogte 3 cm |
---|---|
Kleuren: | wit / wit |
Fabrikant: | Urban Nature Culture |
EAN-code: | 8720195370147 |
Sommigen geven onder druk op, terwijl anderen opstaan en levensveranderende ervaringen ondergaan. De oester reageert prachtig op externe druk en baart een onschatbare parel.' Mukhtar Aziz.Onder het oppervlak, ver weg van onze ogen, creëert de oester iets magisch; de parel. Het begint wanneer een vreemde substantie in de oester glijdt en de mantel irriteert. Als een reactie van de natuur bedekt de oester de irriterende stof om zichzelf te beschermen, met lagen van dezelfde parelmoerstof die wordt gebruikt om de schelp te creëren, uiteindelijk resulterend in de altijd geliefde parel. Een inspirerende gedachte die ons deed besluiten onze Fish - Mother of Pearl kom te maken. Een aardewerk schoonheid, gevormd als een ander wonder van de zeeën: vis, met een glanzende, parelachtige touch, een ode aan de vele schatten van de oceaan. Over het merk: Sinds haar 19e reist Anne Marie Hermans de wereld rond om schoonheid en schatten te vinden in alle uithoeken van de planeet. Ooit geïnspireerd door inventieve geesten en de ongelooflijke producten die daaruit tot leven kunnen komen, leiden haar reizen haar altijd naar nieuwe producten, verborgen juweeltjes en creatieve mensen, die haar inspireren voor nieuwe collecties die nog komen. Het samenstellen van oude technieken en kunst, in harmonie met de natuur, is een van de belangrijkste doelen in haar leven. Dat is precies waarom ze haar eigen merk Urban Nature Culture begon. Een van de redenen waarom Urban Nature Culture Amsterdam tot leven is gebracht, is omdat Anne gelooft dat het zorgen voor de toekomst van onze wereld, de natuur en haar bewoners, alleen kan worden bereikt door naar onszelf te kijken. De verandering ligt in onszelf. UNC is een huis- en lifestyle merk dat haar voortdurend uitdaagt en zich afvraagt hoe we onze planeet en haar bewoners, wij mensen, beter kunnen waarderen. Stap voor stap vinden we meer manieren om producten op een duurzame manier te produceren. Niet alleen door eerlijke lonen te betalen aan de getalenteerde ambachtslieden of eerlijke dealers en bedrijven die geweldige producten voor onze huizen leveren, maar ook door nieuwe en planeetvriendelijke bronnen te gebruiken, of secundaire in plaats van nieuwe, grondstoffen. Het is onze plicht om in de toekomst te investeren en transparant te zijn over de manier waarop we onze goederen produceren.