Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Maten: | lengte 25 cm x breedte 25 cm x hoogte 4 cm / lengte 25 cm x breedte 25 cm x hoogte 4 cm |
---|---|
Kleuren: | wit / wit |
Fabrikant: | Urban Nature Culture |
EAN-code: | 8720195377160 |
Tijdens een van de laatste reizen van Anne Marie bezocht ze het prachtige Puglia-gebied in Italië, een genot en een lust voor het oog op elke mogelijke manier. Met haar Renaissance- en barokpoorten, 17e-eeuws Palazzo Ducale en zandkleurige Basilica di San Martino, tot het bruisende Piazza Plebiscito, liet de stad Martina Franca een geweldige indruk op haar achter. Wanneer de herfst of winter haar bereikt, laat ze haar geest dwalen door de smalle straatjes van deze oude stad en herleeft ze de late diners op het Piazza, met de meest verfijnde, verse en lokale gerechten geserveerd op prachtige borden. Het inspireerde haar om het Franca dinerbord te creëren - gemaakt van nieuw beenporselein en vergezelt je en je dierbaren bij elk gezellig diner. Het is onregelmatig van vorm en verslaat het gewone - dus laat het conventionele achter je en ontdek deze uniek gevormde borden, terwijl je nieuwe verhalen creëert en je volgende reis plant - of dat nu naar Martina Franca is of ergens anders in de wereld die je graag wilt zien. Over het merk: Sinds haar 19e reist Anne Marie Hermans de wereld rond om schoonheid en schatten te vinden in alle uithoeken van de planeet. Ooit geïnspireerd door inventieve geesten en de ongelooflijke producten die daaruit tot leven kunnen komen, leiden haar reizen haar altijd naar nieuwe producten, verborgen juweeltjes en creatieve mensen, die haar inspireren voor nieuwe collecties die nog komen. Het samenstellen van oude technieken en kunst, in harmonie met de natuur, is een van de belangrijkste doelen in haar leven. Dat is precies waarom ze haar eigen merk Urban Nature Culture begon. Een van de redenen waarom Urban Nature Culture Amsterdam tot leven is gebracht, is omdat Anne gelooft dat het zorgen voor de toekomst van onze wereld, de natuur en haar bewoners, alleen kan worden bereikt door naar onszelf te kijken. De verandering ligt in onszelf. UNC is een huis- en lifestyle merk dat haar voortdurend uitdaagt en zich afvraagt hoe we onze planeet en haar bewoners, wij mensen, beter kunnen waarderen. Stap voor stap vinden we meer manieren om producten op een duurzame manier te produceren. Niet alleen door eerlijke lonen te betalen aan de getalenteerde ambachtslieden of eerlijke dealers en bedrijven die geweldige producten voor onze huizen leveren, maar ook door nieuwe en planeetvriendelijke bronnen te gebruiken, of secundaire in plaats van nieuwe, grondstoffen. Het is onze plicht om in de toekomst te investeren en transparant te zijn over de manier waarop we onze goederen produceren.