Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789039528143 |
Marketingplanning bereidt voor op de examen stof zoals omschreven in de SPL/Â ECABO-toetsmatrijs Marketingbeleid en -planning. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma. Om de stof beter tot leven te kunnen brengen is er een voorbeeldcase van een marketingplan beschikbaar (op www.PracticX.nl), met bij behorende verwerkingsopdrachten. Deze case is verweven met het boek, maar is naar keuze toe te passen. Daarnaast zijn er nog enkele oefencases en er staan natuurlijk ook opdrachten in het boek. Pitch Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, marge woorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op www.PracticX.nl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen: * Basisboek marketing * Marktonderzoek * Marketing: de harde cijfers * Marketingplanning * Communicatie * Evenementen organiseren * Extra Pitch voor NIMA-A