Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789043014915 |
Voorwoord Voorwoord van de auteur Over de auteur Inleiding 1 Het productmanagementproces in de praktijk 2 Strategisch profiel 3 Externe analyse 4 Interne analyse 5 SWOT-analyse en strategische aandachtsvelden 6 Strategische opties en optiekeuze 7 Implementatieplan 8 Interne communicatie en opstart nieuwe producten 9 Financieel plan 2006-2010 Bijlage 1 Bijlage 2 Bijlage 3 Bijlage 4