Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462491403 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Wie de weg van filantropie bewandelt, leert al snel dat tweerichtingsverkeer noodzakelijk is om grote gevers aan je organisatie te verbinden. Filantropie gaat namelijk verder dan fondsenwerving. Er is geen sprake van het traditionele geven en nemen. Samenwerking staat centraal. Om dit te bereiken is nog een lange weg te gaan. Â Non-profit organisaties hebben doorgaans een duidelijk doel voor ogen. De route naar dit doel hebben zij uitgestippeld en met de steun van gevers willen zij dit bereiken. Steeds vaker hebben ook gevers een helder beeld van wat zij met hun gift willen realiseren. Hoe groter de gift, hoe bewuster zij aan de weg timmeren om dit te concretiseren. Niet altijd op dezelfde manier als non-profits of met dezelfde inzet, maar wel met de intentie een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Â Onderweg naar hun doel komen non-profits en grote gevers elkaar nu vaak pas halverwege tegen. En dat is een gemiste kans. Hoe eerder zij met elkaar in contact treden en hun filantropische ambities delen, hoe beter zij elkaar kunnen helpen een gemeenschappelijk doel te formuleren en te bereiken. Zo ontstaat een relatie waarin gelijkwaardigheid centraal staat. Een relatie van geven en geven. Â Weg van Filantropie wijst je de weg door de wereld van filantropie en de grote gevers die daarin je pad kruisen. We geven je een kijkje in de keuken bij grote gevers en non-profit organisaties. Met onze tips ben je in staat de relatie te versterken en tot een betere samenwerking te komen.