Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789043018364 |
Voorwoord Dankwoord Over de auteur Over de bewerkers Dank van de uitgever Deel I De beslissing een bedrijf te internationaliseren Inleiding deel I Hoofdstuk 1 Internationale marketing in bedrijven Hoofdstuk 2 De invoering van internationalisering Hoofdstuk 3 Internationaliseringstheoriën Hoofdstuk 4 Ontwikkeling van het internationale concurrentievermogen Deel II De beslissing een bedrijf te internationaliseren Inleiding deel II Hoofdstuk 5 De politieke en economische omgeving Hoofdstuk 6 De sociaal-culturele omgeving Hoofdstuk 7 Internationale marktselectie Deel III Entreestrategieën Inleiding deel III Hoofdstuk 8 Het kiezen van een entreestrategie Hoofdstuk 9 Exportmethoden, tussenvormen en hiërarchische methoden Deel IV Het internationale marketingprogramma ontwerpen Inleiding deel IV Hoofdstuk 10 Beslissingen over product en prijsstelling Hoofdstuk 11 Beslissingen over distributie en communicatie Deel V Het mondiale marketingprogramma implementeren en coördineren Inleiding deel V Hoofdstuk 12 Interculturele verkooponderhandelingen Hoofdstuk 13 Het organiseren en controleren van het internationale marketingprogramma Afkortingen Begrippenlijst Referentielijst Index