Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789492161086 |
Ondanks de fundamentele kritiek op de media bracht dit boek Ulfkotte in alle grote media in Duitsland en ver daarbuiten. Rusland, Turkije, Griekenland, en ook in Nederland - overal werd Ulfkotte over zijn onthullende boek geïnterviewd. Dit boek heeft maandenlang alle bestsellerlijsten van Duitsland gedomineerd. Voor alle interviews, zie: http://www.gekaufte-journalisten.de/chronologie/ Ulfkotte doet een boekje open over de invloed van de geheime diensten op de grote media in Duitsland. En dan met name via de Atlantische connectie. De media blijken volstrekt niet neutraal te zijn en haar eenzijdige positie wordt op veel manieren gekocht. Zelf werd hij veelvuldig gesmeerd door geheime diensten en door politici. Hij was door en door corrupt en zag het bij vele anderen ook gebeuren. Zij werden stuk voor stuk opgenomen in de netwerken van Amerikaanse elite-organisaties, zoals Atlantik-Brücke, Trilaterale Commissie, German Marshall Fund, American Council on Germany, American Academy, Aspen Institute en het Institut für Europäische Politik. Ook verschillende Nederlandse top-journalisten zijn lid van een aantal van deze netwerken. Ulfkotte laat met een duizelingwekkend aantal voorbeelden zien hoe politici en media een wel heel eenzijdige en pro-Amerikaanse visie op de wereld in de media verkondigen en alle gebeurtenissen. De lijn tussen journalisten en propagandisten blijkt maar heel dun te zijn. Udo Ulfkotte (1960) werkte 17 jaar bij de Frankfurter Allegeine Zeiting. Hij bouwde naam op met bestsellers over multiculturaliteit, de islam, de EU, geheime diensten en de media.