Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789077320556 |
Elektronisch verzekeren neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen het verzekeringsbedrijf. Deze wijze van verzekeren heeft grote gevolgen voor allerlei aspecten van de bedrijfsvoering van verzekeraars. Vanuit dit perspectief organiseerde de Master Verzekeringskunde van de UvA Amsterdam Business School in samenwerking met het Eggens Instituut voor Postacademisch Onderwijs, de Open Universiteit Nederland, het Nederlands Tijdschrift voor Handelsrecht en het Verbond van Verzekeraars op vrijdag 25 januari 2008 het symposium 'E-commerce en verzekeringen'. Als sprekers traden op: Drs. R.C.W. van der Voort (opleidingsdirecteur Master Verzekeringskunde UvA Amsterdam Business School en verbonden aan UvA Amsterdam School of Economics) Prof. dr. E. Peelen (hoogleraar Marketing Nyenrode Business Universiteit) Dr. W. Kanning (universitair hoofddocent Bedrijfseconomie Faculteit Economie en BedrijfskundeUvA) Dr. H.P.A.J. Martius (advocaat AKD Prinsen Van Wijmen, onderzoeker OUNL en docent Verzekeringsrecht UvA Amsterdam Business School) Dagvoorzitters waren: Prof. dr. W.M.A. Kalkman (hoogleraar Verzekeringsrecht UvA en chief legal officer INGInsurance Europe) Dr. M.L. Hendrikse (opleidingsdirecteur Master Verzekeringskunde UvA Amsterdam Business School, docent/onderzoeker Privaatrecht UvA en universitair hoofddocent Privaatrecht OUNL)