Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789039528136 |
Marketing: de harde cijfers bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ ECABO toetsmatrijs Financiën, begroten en budgetteren, en is speciaal geschreven voor het kwali catiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Dat maakte het mogelijk deze onderwerpen in de marketingcontext te plaatsen. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma.Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustigevormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjesvoor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstukeen samenvatting en een begrippenlijst. Opwww.practicx.nl staan toets- en oefenvragen(met feedback op de antwoorden) alsoefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:£ Basisboek marketing£ Marketingplanning£ Marketing: de harde cijfers£ Communicatie£ Marktonderzoek£ Evenementen organiseren£ Extra Pitch voor NIMA-ADe online toets- en oefenportal PracticX is specifiek ontwikkeld voor mbo-studenten. Een unieke code in het boek geeft hen toegang tot het extra oefenmateriaal. Waar nodig wordt de leerstof uit het boek verder verrijkt met oefenbestanden, cases en aanvullende opdrachten. De oefeningen per hoofdstuk bestaan uit open- en gesloten vragen, waarbij studenten direct helderefeedback krijgen. Als voorbereiding op het theorietentamen van SPL/ECABO zijner oefententamens, eveneens met directe feedback.Kees Benschop heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van studiemateriaal en onderwijsmethodes voor het mbo.