Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789065085825 |
Deze publicatie beschrijft hoe leerkrachten van groep 1 en 2 ervoor kunnen zorgen dat alle kleuters een goede leesstart maken en goed toegerust beginnen aan het aanvankelijk technisch lezen in groep 3Dit boekje is het tweede deel van de serie ¿Doorgaande leeslijk 3-13 jarigen¿, uitgegeven door CPS. Deze reeks ondersteunt basisscholen bij het realiseren van een doorgaande lijn in het taal/leesonderwijd. Dat is van groot belang, omdat een goede leesvaardigheid de basis is van een succesvolle schoolloopbaan en van het welbevinden in de maatschappij. De serie ¿Doorgaande leeslijn 3-13 jarigen¿ besteedt aandacht aan kenmerken van effectief taal/leesonderwijs in de verschillende groepen. Naast het overzichtsboekje Basisstructuur Doorgaande leeslijn bestaat de serie uit delen die ingaan op de verschillende aspecten van taal/lezen, zoals Een Goede Leesstart, Aanvankelijk Technisch Lezen, Voortgezet Technisch Lezen en Begrijpelijk Lezen.Drs. Lidy Ahlers is als specialist op het gebied van taal/leesonderwijs verbonden aan CPS onderwijsontwikkeling en advies in Amersfoort. Zij begeleidt met name scholen die meedoen aan driejarige intensieve leestrajecten. Daarnaast ontwikkelt en verzorgt zij studiedagen over Woordenschat Begrijpend Lezen en Voortgezet Technisch Lezen. Ahlers is hoofdauteur van de serie Doorgaande Leeslijn en van de herziene versie van de Begrijpend Leesmethode ¿Tekst Verwerken¿ van uitgeverij Wolters Noordhoff.