Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491725272 |
Steeds meer mensen, bedrijven en instellingen maken gebruik van sociale media. Ze krijgen een steeds grotere rol bij veel leerlingen en leerkrachten van basisscholen. Sociale media maken veel mogelijk, maar het is wel handig om te weten hoe ze het best kunnen worden ingezet. Bijvoorbeeld in je eigennetwerk of dat van de school. Ze zijn helemaal aan te passen naar eigen inzicht, doel en gebruik. Dat maakt sociale media zo aantrekkelijk!Guus Beenhakker beschrijft in deze TIBtool hoe IB'ers en leerkrachten sociale media productief kunnen gebruiken op school. Wat werkt en wat niet? Wat zijn de do's en don'ts? Kun je iets doen tegen pesten via sociale media? Doordat mensen verschillende opvattingen hebben over sociale media en ze op verschillende manieren te gebruiken zijn, geeft hij verschillende soorten praktijkvoorbeelden. Door te praten met IB'ers en leerkrachten is het boek perfect op de praktijk afgestemd. Vanwege het grote verschil in kennis en ervaring met sociale media bevat deze TIBtool basale informatie voor beginners en ook veel interessante toepassingen voor gevorderden.