Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013076455 |
Deze 9e druk van het Compendium Ondernemingsrecht behandelt het ondernemingsrecht in brede zin en bestaat uit Deel 1 en Deel 2, gecompleteerd met Deel 3 waarin de registers en de voorwoorden bij de voorgaande drukken zijn neergelegd.De nadruk in de hoofdtekst van deze 9e druk ligt op verdiepende analyse en duiding van - ontwikkelingen in - wetgeving en rechtspraak als voornaamste bronnen van ondernemingsrecht, waar nuttig voorzien van schema's; in de voetnoten is royaal verwezen naar literatuur, inclusief relevante analyses van rechtshistorische en rechtsvergelijkende aard. Daarbij wordt ook aandacht besteed aan onder meer fiscale aandachtspunten, aspecten van ondernemerschap en niet-primair juridische inzichten van sociaal-psychologische en (bedrijfs)economische snit, die relevant - kunnen - zijn bij de beoefening van het ondernemingsrecht.Bij het schrijven van deze 9e druk is als doelgroep voor ogen gehouden de beoefenaar van het ondernemingsrecht in brede zin, variërend van de gevorderde (master-)student tot de wetgever, de rechter, de advocaat, de bedrijfsjurist, de academicus en - tot slot, maar niet in de laatste plaats - de juridisch geïnteresseerde ondernemer of andere betrokkene bij de onderneming.