Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491560569 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Goed luisteren maakt uw organisatie beter! Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega's binnen de organisatie én met klanten en stakeholders daarbuiten. Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord! 'In iedere organisatie gaat het erom zo veel mogelijk goede ideeën over de toekomst te stimuleren en daarvoor met elkaar aandacht op te brengen. Dit boek biedt daarvoor enorm veel nuttige inzichten en handige tips. Maak er gebruik van en bedenk: met een luisterend oor is oneindig veel meer te bereiken dan je denkt.' Gerdi Verbeet, Voorzitter Tweede Kamer 2006-2012. 'Wat een goed boek is dit! Ik heb het ademloos uitgelezen. Alles komt aan de orde in een evenwichtige, doordachte vorm, nooit te lang of te kort, prettig leesbaar, praktisch toepasbaar en je komt echt wat te weten! Zo'n boek over luisteren op de werkplek is broodnodig.' Betteke van Ruler, Em. Hoogleraar Communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam. 'Communicatie begint bij oprechte aandacht voor de ander. Juist in deze tijd van online communicatie en sociale media is het persoonlijke gesprek het krachtigste communicatiemiddel. Dit boek van Rik Siere over de kunst van het luisteren komt dan ook als geroepen! Niet alleen voor iedereen die beter wil leren luisteren naar zichzelf en anderen, maar zeker ook voor professionals die het luisterend vermogen van de organisatie willen versterken.' Ron van der Jagt, voorzitter van de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals Logeion.