Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789025400866 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
'Concurrentievoordeel' begint waar 'Concurrentiestrategie', het boek waarmee Michael Porter grote bekendheid kreeg, eindigt. Liet hij in 'Concurrentiestrategie' het wat en waarom van concurrentiestrategieen zien, in 'Concurrentievoordeel' beschrijft hij het hoe; hoe kunnen de beste bedrijfsresultaten verkregen en behouden worden. Het boek biedt de strategische planner uitgebreide analyseschema's, waarmee hij de prestaties van zijn bedrijf voor de toekomst kan bepalen.In 'Concurrentievoordeel' introduceert Michael Porter het begrip 'waardeketen', een sleutelwoord in het onderzoek naar, en aanpak van alle activiteiten binnen een bedrijf op een ge?ntegreerde wijze. Aan de orde komen onder meer: de waardeketen voor de verschillende bedrijfstakkenhet behalen van kostenvoordeelhet voeren van een succesvolle differentiatiestrategietechnologische ontwikkeling en concurrentievoordeelde noodzaak van een horizontale strategiehet belang van een verdedigingsstrategiehet voeren van een aanvalsstrategie'Concurrentievoordeel' is een boek dat in Amerika veel succes heeft en dat geen enkele strategische planner zou mogen missen.