Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089532336 |
In de economie als vakgebied en wetenschappelijke discipline groeit de laatste jaren de aandacht voor de gedragseconomie. De gedragseconomie onderzoekt de consequenties voor economie en beleid van het feit dat mensen graag de meest rationele keuze willen maken, maar daar vaak slechts in beperkte mate in slagen.Met dit boek presenteert Floris Heukelom op voortreffelijke wijze hoe deze nieuwe vorm van economische wetenschapsbeoefening bijdraagt aan tal van praktische inzichten.Floris Heukelom (1978) is als universitair docent verbonden aan de Radboud Universiteit Nijmegen.