Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024416745 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun gesprekstechnieken kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de managementtheorie van Taylor. Het verklaart hoe communicatie en managementproblemen kunnen worden opgesplitst in delen. Daardoor ontstaat een duidelijk overzicht. Dit helpt om gestructureerd te werken aan de oplossing van die problemen.Om de verschillende gesprekstechnieken effectief te kunnen toepassen, is het nodig eerst inzicht te verkrijgen in de onderdelen van het complexe communicatieproces. Om die onderdelen te leren beheersen, is oefening nodig. Dit boek biedt u de mogelijkheden te werken aan de verbetering van uw communicatie. Het biedt een praktische handleiding met voorbeelden hoe aan die verbetering kan worden gewerkt.Het boek is het resultaat van meer dan vijfentwintig jaar onderzoek naar en ervaring met trainingen in de basisvaardigheden van communicatie. Essentieel voor de theoretische inhoud is dat de vaardigheden/competenties die worden behandeld, consequent worden geoefend. Als u dat doet, zult u merken dat de vaardigheden daadwerkelijk worden toegevoegd aan uw gedragsrepertoire.