Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
| Fabrikant: | Jürgen Jürgen |
|---|---|
| Artikelnummer: | 9789024452996 |
| EAN-code: | 9789024452996 |
Het boek Een nieuwe structuurverandering van het publieke domein (ISBN:9789024452996) geschreven door Jürgen Jürgen bestel je op bruna.nl! ‘ Het inzicht dat we gebruikers van sociale media moeten gaan zien als democratische burgers en niet als consumenten maakt dit korte essay van Habermas een waardevolle bijdrage aan het debat over de staat van onze democratie.’ – NRC Jürgen Habermas herneemt de thematiek van zijn klassieke werk De structuurverandering van het publieke domein (1962) in het licht van nieuwe media en de crisis van de democratie. Door hun platformkarakter hebben nieuwe media een nieuwe structuurverandering teweeggebracht die ook nieuwe eisen stelt aan onze mondigheid. Maar de verwarring tussen publieke en private communicatie die door de opkomst van nieuwe media is ontstaan, ondermijnt ook de democratie. Hoe kunnen we een publiek domein blijven garanderen dat ruimte biedt aan concurrerende meningen, waar burgers uit kunnen putten en ook...