Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789081875950 |
De deadline was tot de komst van het internet het moment waarop een journalist niets meer aan zijn werk kon veranderen. Anno 2014 lijkt de journalistiek zelf zijn deadline te naderen. In Na de Deadline analyseert Bart Brouwers de ontwrichtende en creatieve krachten van het internet, maar bovenal zoekt hij naar nieuwe kansen voor de journalistiek. Na de Deadline is een oproep aan iedereen om zijn oplossingen te delen. Het boek is onderdeel van een serie debatten, talkshows, webcasts en blogs (zie nadedeadline.nl). Bart Brouwers (1960) studeerde Oost-Europese geschiedenis aan de Universiteit Utrecht. Hij werkte bijna 20 jaar bij Dagblad De Limburger; als sportverslaggever, buitenlandredacteur, stadsverslaggever, chef van diverse regioredacties, eindredacteur en uiteindelijk hoofdredacteur. Ook was hij hoofdredacteur van gratis dagblad Sp!ts. Momenteel is hij hoofdredacteur van Dichtbij.nl. Op zijn weblog dodebomen.nl schrijft hij over de media. Brouwers publiceerde eerder twee boeken Alles voor het Nieuws (1994) en Wielrennen (2011).