Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462201477 |
Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van 'u vraagt, wij draaien'. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers Het boek geeft antwoord op vragen als: * Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? * Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt? * Wat doe je als anderen je advies niet willen horen? * Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking? * Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond? Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner? Maarten van Os en Jan Willem van den Brink houden ervan als professionals en opdrachtgevers hun doelen bereiken en daarbij lekker samenwerken. Als mensen met plezier hun vakkennis inzetten en vrolijk zeggen waar het op staat. De afgelopen jaren hebben ze duizenden inhoudelijk sterke professionals in vele organisaties geholpen bij het vinden en tevreden houden van klanten. Ze zijn beiden vennoot van Dreamfactory.