Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789058759252 |
Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK⢠hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen. Profileer jezelf als merk Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren. Ontwikkel jouw merk in acht stappen Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen. Inclusief werkboek 101% IK⢠nodigt je uit om zelf een sterk merk te worden aan de hand van achttien makkelijke managementmodellen en heel veel voorbeelden. Elk model wordt geïllustreerd met persoonlijke verhalen van echte merken en echte mensen. Bij het boek ontvang je een werkboek waarin je aan de hand van tientallen oefeningen jouw persoonlijke merkplan ontwikkelt.