Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052618630 |
Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquetteonderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek: 70% vindt dat businessetiquette de basis vormt voor een respectvolle omgang met elkaar. 80% vindt communicatieregels de belangrijkste etiquette. Zelf scoren we het slechtst op sociale mediaetiquette en (inter)culturele etiquette. Van onze collegas vinden we dat ze het slechtst zijn in kledingetiquette en sociale media-etiquette. Aan onze zakelijke etiquette moeten we het hardst werken geeft 40% aan. Bij 62% komt etiquette het best tot uiting tijdens zakelijke afspraken. 20% past de etiquette ook bewust toe in de omgang met collegas. 69% vindt dat de werkgever sociale mediarichtlijnen moet opstellen. Internationaal gezien vinden wij onszelf (Nederlanders dus) het slechts met etiquette omgaan. De landen waarmee we het meest zaken doen, vinden dit belangrijker en passen het beter toe. 45% denkt dat de etiquette in de toekomst belangrijk blijft en 35% denkt dat het belangrijker wordt. Meer dan 100 etiquetteadviezen en -regels in een verfrissend handboek waarmee je elk intermenselijk zakelijk en ethisch dilemma kunt aanpakken. Hoe ga je met elkaar om en hoe maak je een goede indruk? De hotste etiquette van dit moment, zoals personal branding, sociale media, internationale etiquette, gedragsregels op de werkvloer, communicatietechnieken en nog veel meer. Je vindt het allemaal in Businessetiquette 3.0. 3.0 omdat echte contacten weer belangrijk worden. Business is gunnen en dus gaat het erom dat jij jouw relaties kan ontspannen en beïnvloeden. De noodzaak van dit boek? Groot. Zeker als jij wilt scoren en carrière wilt maken.