Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013100945 |
Op tijd betaald worden is belangrijk, maar tegelijkertijd de klantrelatie goed houden is wellicht nog veel belangrijker. Dit boek laat zien hoe professionals in debiteurenbeheer of creditmanagement effectief en klantgericht beide doelstellingen kunnen behalen. De telefoon is daarbij een van de belangrijkste gereedschappen. Met behulp van de 33 tips kan iedere debiteurenbeheerder een (nog betere) allround klantrelatiebeheerder worden, waar zowel de klant, collega's als uzelf beter van kunnen worden en waardoor u meer plezier in uw werk zult ervaren.