Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789461562241 |
TIK, TIK, TIK, TIK... verlies geen tijd! Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij overnemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriële Revolutie? Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld!