Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789000310449 |
Alex Rogo heeft een prima jaar achter de rug: hij werd benoemd tot tweede man op divisieniveau van UniCo en is verantwoordelijk voor drie onlangs geacquireerde bedrijven. Hij ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. Dan komt de raad van bestuur met een beleidswijziging. Er is cash nodig en Alex´ bedrijven worden in de etalage gezet. Een vreselijk dilemma voor Alex. Als hij de reorganisatie van zijn bedrijven succesvol afrondt, kunnen ze met maximale winst worden verkocht. Als hij daar niet in slaagt, gaan ze dicht. In beide gevallen zijn Alex en zijn medewerkers hun baan kwijt. En alsof dat nog niet genoeg is: zijn twee kinderen zijn tieners geworden! De bestseller Het Doel speelt in een tijd waarin bottlenecks in de capaciteit de resultaten bepalen. In het vervolg Het is geen toeval zien we het tegenovergestelde: er is capaciteit te over. Ook het verkopen van deze capaciteit tegen lagere prijzen biedt niet voldoende soelaas meer. Alleen doorbraakideeën kunnen nog helpen. Het is geen toeval werkt een drietal van dergelijke ideeën uit. Eliyahu M. Goldratt is een van de meest vooraanstaande managementfilosofen en wordt internationaal erkend als baanbreker in de ontwikkeling van nieuwe managementconcepten en -systemen.