Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462741881 |
De vraagstelling van dit onderzoek betreft de frictie in de relatie tussen politie en burger bij meldingen van geluidsoverlast. Welke verwachtingen hebben burgers en politie van elkaar bij klachten over geluidsoverlast en hoe kan een eventuele frictie tussen beide partijen worden verminderd? Het eerste deel van dit onderzoek kijkt naar geluidsoverlast als een casus waarin de relatie tussen burgers en de politie kan worden bestudeerd. Het wordt toegespitst op gevallen van geluidsoverlast waarbij de burger de politie belt om de overlastsituatie door te geven. De vraag die hierbij centraal staat is wat de wederzijdse verwachtingen van burger en politie zijn bij een melding van geluidsoverlast. Om deze vraag te beantwoorden wordt het contact tussen politie en burger bekeken aan de hand van meldingen van geluidsoverlast.