Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789020996845 |
Krachtig communiceren voor bedrijven in een nieuw tijdperk Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De wereld van het New Normal is soberder, moeilijker, maar tegelijkertijd ook uitdagender. Hier gelden basisprincipes als transparantie, verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in dit nieuwe tijdperk? En welke rol speelt communicatie daarbij? Het antwoord vind je in Communiceren in het New Normal. Op basis van gesprekken met CEO's, managers en communicatiemensen definiëren Noël Slangen en Jan Withofs 10 kritische succesfactoren waarmee communicatie het verschil kan maken. Leiders ontsnappen voortaan niet aan transparante beslissingen en moeten hun risico's nauwlettend managen. Daarnaast wordt de stakeholdergroep steeds groter en wint ze aan belang: niet alleen is het essentieel dat werknemers worden gehoord, door de impact van social media kan elke observatie of mening, van wie dan ook, van kapitaal belang zijn voor de onderneming in kwestie. Communiceren in het New Normal is hét manifest voor communiceren na een crisis.