Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013082708 |
Organisaties richten in de praktijk hun loopbaanbeleid primair op de jongeren, op de 20-ers en de 30-ers onder de bezetting. Deze worden opgeleid en gevormd om een bijdrage aan de toekomst van de organisatie te leveren. Om hen aan zich te binden.Aan de 40-ers worden her- of omscholingsmogelijkheden geboden om hun loopbaankansen te behouden of te vergroten. Om hen aan zich te blijven binden en te blijven boeien. Voor de 50-plussers resten vaak de "kruimels". Zij moeten genoegen nemen met instructies, trainingen, een opfriscursus of een zelfreflectie. Om in hun job tot (een betere) output te blijven komen en het einde van de streep te halen.