Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789021457574 |
Het brein heeft iets magisch. Het is het orgaan waarmee we de wereld waarnemen en dat ons gedrag aanstuurt en ons gevoel regelt. In de afgelopen tien jaar is bijna net zo veel hersenonderzoek verricht als in de hele twintigste eeuw. Je leest er dan ook overal over tegenwoordig: 'Een apparaat dat je kind beter leert rekenen', 'Hersenscanners vertellen of je liever Coca-Cola of Pepsi koopt', of: 'Hersenonderzoek verandert ons strafrecht'. Het is lastig te bepalen welke van die beweringen waar zijn. Kijken in het brein neemt de lezer mee in de wereld van de hersenscans. Wat kun je eigenlijk écht onderzoeken met hersenscans? En wat niet? Waar liggen de kansen, en wat zijn neuromythen en neurosciencefiction?