Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789044969191 |
LEGO, wie groeide er niet mee op? Het bedrijf produceert 19 miljoen steentjes per jaar, veroverde de harten van meer dan 400 miljoen mensen wereldwijd en behaalt de laatste paar jaar jaloersmakende resultaten. Toch was de LEGO-basis niet altijd even stevig. Nog geen tien jaar geleden, na inmenging van externe consultants en innovators, balanceerde LEGO op het randje van een faillissement. Steen voor steen kijkt terug op de laatste tien jaar en laat zien hoe het bedrijf de zogenaamde 'Zeven wetten van innovatie' toepaste, verkeerd gebruikte, en opnieuw inzette - nu mét resultaat. Gaandeweg kwam LEGO erachter hoe ze de duurbetaalde externe adviezen konden aanpassen aan hun wensen: LEGO is nu het toonbeeld van winst en innovatie en een van de belangrijkste spelers in de speelgoedwereld. Steen voor steen onthult het fascinerende verhaal achter LEGO en schetst een boeiend portret van een springlevend bedrijf.