Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052618418 |
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, klussen en projecten op de arbeidsmarkt. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Hoe kun je als (jonge) professional dan toch de opdrachten en carrièremogelijkheden aantrekken die bij je passen? Personal branding is de manier om je te onderscheiden. Hoe opmerkelijk ben jij? Opmerkelijke ik laat zien hoe je jezelf als authentiek merk kunt profileren door je unieke combinatie van talenten te vertalen in krachtige ambities. Dit resulteert in meer waarde voor jezelf, je klanten en je organisatie. Daarnaast draagt personal branding bij aan alles wat werk leuk kan maken: uitdaging, erkenning, gebruikmaken van je sterktes, verantwoordelijkheid en faire competitie. Opmerkelijke ik beschrijft een vijfstappenmodel om jezelf als personal brand op de kaart te zetten. Dit model maakt gebruik van beproefde principes uit de positieve cognitieve psychologie. Aan de hand van 100 psychologische technieken, 70 oefeningen en 25 korte, motiverende verhalen leer je om je omgeving op een positieve wijze te beïnvloeden. Dit boek geeft je de gereedschappen die je nodig hebt om zelf je professionele toekomst te bepalen. Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur, coach en presentator. Hij publiceerde eerder Een Zee van Tijd (2001), Een mooie Tijd (2003) en This is your Wake-up Call (2008). Doelgroep Professionals die zichzelf als merk op de kaart willen zetten om zo de opdrachten en carrièremogelijkheden aan te trekken die bij hen passen.