Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052619019 |
Dit boek is het verslag van een ontdekkingstocht naar de slaag- en faalfactoren voor vernieuwen met professionals. Het onthult: waarom professionals en hun managers graag leren, maar niet van elkaar; -de faalscenarios én kernprincipes; -waarde als verdelend én verbindend criterium; -vier fundamentele leer- en vernieuwingsmotoren; -emotie als beslissende factor; -het geheim van lerend leiderschap; -de Expeditie naar Waarde als beproefde aanpak; -een palet aan interventies en technieken. De Expeditie naar Waarde is een strategische ontdekkingstocht met professionals. De uitgekiende aanpak van Waarnemen naar Waarmaken verbindt professionals en managers aan een gezamenlijke, waardevolle toekomst. Paul Kloosterboer is in 2011 gepromoveerd op de Expeditie naar Waarde.