Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013115932 |
Efficiënt omgaan met kennis is cruciaal om een voorsprong te nemen op concurrenten en om de strategie van een onderneming succesvol uit te voeren. Het 9-indicatoren-model of 9i-model uit het boek Noodzakelijke kennis helpt organisaties om de kennis van medewerkers optimaal te benutten en te verbeteren, zodat de kenniswerkers ook écht richting kunnen geven aan de strategie. Veel organisaties worstelen met het slim omgaan met kennis. Dat komt omdat de manier waarop professionals omgaan met kennis in de afgelopen decennia enorm is veranderd, maar de manier waarop organisaties kennis in goede banen leiden nog gebaseerd is op oude paradigmas. In Noodzakelijk kennis laat de auteur zien dat kennismanagement geen versleten theorie is, maar een urgente tool in handen van managers en professionals om de strategie te kunnen uitvoeren en te kunnen leren. Het 9i-model brengt belangrijke zaken als strategievorming, strategieuitvoering, kennisdoelstellingen, verantwoordelijkheden en professionele ontwikkeling met elkaar in verbinding. Daarmee sluit kennismanagement weer aan op de moderne behoeften van kenniswerkers en organisatie.