Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789401410601 |
Een nieuwe overheid een nieuwe strategie Publieke organisaties worden vandaag op alle bestuursniveaus geconfronteerd met ingrijpende veranderingen. Van leidinggevende ambtenaren wordt verwacht dat ze 'managers' zijn, waardoor de nood aan kennis om op een succesvolle wijze managementgeoriënteerd om te gaan met publieke organisaties almaar toeneemt. STRATEGISCH MANAGEMENT biedt managers van deze organisaties de bouwstenen die zij nodig hebben om een slagvaardig strategisch en organisatorisch beleid uit te bouwen. Enerzijds bevat het boek een overzicht van alle relevante theorieën en begrippen uit de recentste wetenschappelijke literatuur, anderzijds is het onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. STRATEGISCH MANAGEMENT is geschreven voor studenten en docenten maar ook voor managers en consultants met belangstelling voor het thema. Bovendien vormt het boek een tandem met een website met uitgewerkte cases, de recentste ontwikkelingen en werkbladen die aanzetten om meteen aan de slag te gaan.