Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013107333 |
Als trainer of coach wilt u meer dan alleen een training geven. U wilt de klant werkelijk helpen en u gaat uit van de belangen van de deelnemers. Als u met passie wilt trainen, is dit boek het perfecte instrument om dat te bereiken. In Trainen met resultaat worden u op praktische wijze handvatten aangereikt om van klantvraag tot training te komen. Wat wil de klant precies? Hoe is de situatie ontstaan? Welke mogelijkheden zijn er om het aan te pakken? Om welke competenties gaat het en welk resultaat heeft de klant voor ogen? Allemaal vragen waar u als trainer mee te maken krijgt. In dit boek staan tips, checklisten, modellen en werkvormen waarmee u direct aan de slag kunt om deze vragen te beantwoorden. De kern van het boek wordt gevormd door tien thema's uit de praktijk: besluitvorming conflicthantering integriteit klantgerichtheid motivatie onderhandelen probleem oplossen samenwerken weerstand zelfkennis Elk thema is onderbouwd met theorieën en werkvormen. In de hoofdstukken over intake en evaluatie, transfer en resultaat staan tips, werkvormen, checklisten en strategieën die u kunt inzetten om van klantvraag tot resultaat te komen. Bent u trainer? Dan is dit boek onmisbaar voor u. Maar het is ook een prima hulpmiddel als u zich bezighoudt met leren als bijvoorbeeld docent, opleidingsfunctionaris, P&O'er, manager of therapeut. Aanvullende informatie Over de auteur Aafke de Vor is zelfstandig trainer, supervisor en ontwikkelaar. Ze maakt gebruik van theorieën en modellen om de situatie vanuit de positie van de deelnemer en de klant te verbeteren.