Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789461754158 |
In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python. Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Verder schrijf je een quiz-programma in Python en smeer je een robotboterham! Aan bod komen: Scratch, Python, 'if'-instructie, Sprites