Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
| Fabrikant: | Aart Bontekoning |
|---|---|
| Artikelnummer: | 9789493451209 |
| EAN-code: | 9789493451209 |
|
Shopscore | 5 (8)
|
|---|
Het boek Nieuwe generaties in organisaties (ISBN:9789493451209) geschreven door Aart Bontekoning bestel je op bruna.nl! Organisaties hebben de evolutionaire en verfrissende invloed van nieuwe generaties nodig om sociaal, economisch en ecologisch gezond te blijven. Dat beseffen ze vaak wel, maar ze weten niet wat ze daaraan kunnen doen. Nieuwe generaties in organisaties laat verrassende mogelijkheden zien. In deze geheel herziene en geactualiseerde uitgave worden alle generaties uitgebreid geportretteerd, inclusief de jongste: Generatie Alpha, de eerstvolgende die het voortgezet onderwijs en daarna de arbeidsmarkt betreedt. Aart Bontekoning doet in dit boek verslag van 25 jaar generatieonderzoek naar zes generaties samen met zo’n 250 organisaties. Nieuwe generaties worden gevormd door veranderingen in de opvoeding. Bontekoning ontdekte dat die veranderingen de bronnen zijn van updates voor gedateerde gewoonten. Jongere generaties brengen die updates binnen...