Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
| Fabrikant: | Marc Oosterhout, Trudelies van der Poel |
|---|---|
| Artikelnummer: | 9789024476046 |
| EAN-code: | 9789024476046 |
|
Shopscore | 5 (8)
|
|---|
Het boek Merklogica (ISBN:9789024476046) geschreven door Marc Oosterhout, Trudelies van der Poel bestel je op bruna.nl! Wil je je organisatie als sterk merk op de kaart zetten℃ Dan is Merklogica jouw gids. In de aandachtseconomie waarin wij leven, met de toenemende digitale mogelijkheden van bijvoorbeeld AI, wordt het steeds lastiger voor organisaties om zichtbaar en herkenbaar te blijven. Een sterk merk helpt, maar vraagt om scherpe keuzes: positionering, herkenbare symbolen, een relevante belofte, sterke storytelling en consequente uitvoering. Je moet in seconden kunnen vertellen wie je bent en waarom jij de beste keuze bent, juist in markten waarin producten en diensten op elkaar lijken. De gelouterde merkstrategen Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout presenteren een helder, eenvoudig stappenplan om tot een onderscheidend merk te komen. Elke stap is onderbouwd met fundamentele theorieën, denkmodellen en recente wetenschappelijke én praktische...