Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Andy de Bondt |
---|---|
Artikelnummer: | 9789403823720 |
EAN-code: | 9789403823720 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Psychologie Van Marketinggedrag (ISBN:9789403823720) geschreven door Andy de Bondt bestel je op bruna.nl! Succesvolle marketing draait niet om schreeuwen, maar om begrijpen. Waarom reageren mensen zoals ze doen℃ Wat maakt dat iemand klikt, koopt of juist afhaakt℃ In Psychologie van Marketinggedrag krijg je een diepgaand inzicht in hoe consumenten denken, voelen en beslissen — vaak zonder dat ze het zelf doorhebben. Dit boek laat zien hoe psychologische principes zoals sociale bewijskracht, framing, cognitieve bias en emotionele associaties dagelijks invloed hebben op keuzes. Je leert hoe je marketingstrategieën kunt bouwen die beter aansluiten bij hoe mensen écht werken: niet op basis van ratio, maar vanuit emotie, gewoonte en context. Je ontdekt hoe je vertrouwen opbouwt, hoe je met kleine aanpassingen groot verschil maakt in gedrag, en hoe je jouw merk laat aansluiten bij wat mensen belangrijk vinden. Of je nu een merk wil laten groeien,...