Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Nick van Langendonck |
---|---|
Artikelnummer: | 9789083481807 |
EAN-code: | 9789083481807 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Het goede doen wérkt (ISBN:9789083481807) geschreven door Nick van Langendonck bestel je op bruna.nl! In het modern bedrijfsleven leeft de hardnekkige fabel dat harde concurrentie leidt tot de beste resultaten. De survival of the fittest-theorie zorgt ervoor dat we collega’s als concurrenten zien, de overpresterende manager als de meest succesvolle en immoraliteit accepteren wanneer het tot hogere winsten leidt. Dit voedt het wantrouwen op de werkvloer, doet motivatie kelderen en maakt mensen letterlijk ziek. Nooit eerder was er zo veel ziekteverzuim, burn-out, depressie. Deze visie staat haaks op wat we vandaag nodig hebben in onze wereldwijde en door technologie aangedreven economie. Om onze welvaart en welzijn te verzekeren in de turbulente wereld van nu hebben we elkaar meer nodig dan ooit. Hoe vinden we opnieuw verbinding met elkaar in het bedrijfsleven℃ Hoe zetten we menselijkheid centraal om de beste resultaten te behalen℃ ... Zijn...