Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Fons van Dyck |
---|---|
Artikelnummer: | 9789020997736 |
EAN-code: | 9789020997736 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Marketing in tijden van Trump (ISBN:9789020997736) geschreven door Fons van Dyck bestel je op bruna.nl! We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlog, technologische revoluties. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok. In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. Hij reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast. Waarom℃ Krachtig kader voor merken in crisis Inzichten uit sociologie en psychologie Pleit voor empathie en vertrouwen Praktische tools voor merkstrategie Wat℃ Vier krachten die gedrag sturen Vier merkstrategieën voor disruptie Analyse van AI, boycot en huismerken Veel voorbeelden uit de praktijk Voor wie℃ Marketingmanagers en executives C-level en...