Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Vakmedianet |
---|---|
Artikelnummer: | 9789013042627 |
EAN-code: | 9789013042627 |
Omschrijving Dit boek beschrijft de belangrijkste principes en concepten op het gebied van inkoop en supply chain management. Het is geschreven voor diegenen die zich in korte tijd een beeld willen vormen van het vakgebied. Door de praktische opzet van het boek geven de dertien compacte hoofdstukken een heldere inleiding op dat terrein. Het eerste deel van het boek, 'kernbegrippen', geeft een beschrijving van de belangrijkste begrippen en definities, de invloed van inkoop op bedrijfsresultaten, de manier waarop inkoopprocessen en besluitvorming in organisaties verlopen en de manier waarop inkoop kan worden geprofessionaliseerd. Het tweede deel, 'Bouwstenen van inkoopmanagement', bestaat uit zeven hoofdstukken die samen de belangrijkste fasen van het inkoopmanagementproces weergeven. Grondslagen van inkoopmanagement combineert theorie met praktijk. Theoretische concepten worden geïllustreerd aan de hand van talrijke praktijkvoorbeelden. Elk...