Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052619927 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Door met hersenscantechnieken rechtstreeks in het levende brein van de consument te kijken, zien wetenschappers wat je leuk vindt, wie je vertrouwt, wat je graag zou willen hebben en uiteindelijk zal gaan kopen. Met de 'ontdekking' van de koopknop hebben merken zich op de wetenschap gestort die neuromarketing is genoemd. Een zegen voor de consument, maar vooral voor het bedrijfsleven dat ondanks miljarden aan onderzoek per jaar, nog steeds 80% van alle productintroducties binnen twee jaar ziet mislukken. Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is dan ook de belofte die neuromarketing in petto heeft. Het bedrijf dat als eerste neurowetenschappen weet te incorporeren in het totale bedrijfsproces is de winnaar in zijn markt, die bovendien niet meer in te halen is. De koopknop geeft een goed inzicht in de stand van zaken, maakt met eigen onderzoek en praktijkvoorbeelden de ongekende mogelijkheden duidelijk en geeft de do's en dont's voor bestuurders, strategen, marketeers, communicatieprofessionals en verkopers.