Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052614960 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Sinds in 1881 de telefoon in Nederland is geïntroduceerd, is deze niet meer uit ons leven weg te denken. Ook in de zakelijke wereld is de telefoon een van de belangrijkste middelen om te communiceren. Het telefoongesprek telt als hét visitekaartje van u, uw afdeling en uw organisatie. Telefonisch contact biedt kansen om klanten te binden én te houden. We mogen dus verwachten dat organisaties dit middel serieus nemen en professioneel hanteren. Helaas is dat niet altijd het geval.Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken: · informatie en instructie geven· telefonisch verkopen· klachten afhandelen· slecht nieuws brengen· telefonisch incasserenDe PMO-specials vormen een reeks die in het verlengde ligt van de Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer. De onderwerpen zijn specialistisch van aard en komen tegemoet aan de vraag van lezers naar verdieping van informatie die in de PMO-boeken behandeld wordt. Het praktische karakter, het overzichtelijke behandelen van stof en het gebruik van checklists zijn ook kenmerken van deze reeks.