Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789071301650 |
Management van productontwikkelingVoor een effectief managen van productontwikkelingsprojecten is een visie nodig op * de menselijke eigenschappen die nodig zijn en ontwikkeld moet worden voor het creatief genereren van oplossingen voor ontwerpproblemen;* de faciliterende functie van het management met betrekking tot het productontwikkelingsproces;en dient men bovendien te beschikken over kennis van en vaardigheid in de hantering van netwerkplanningsmethodieken.Dit boek kan beschouwd worden als een bezinning op de fundamenten van de bedrijfskunde van de productontwikkeling en de ontwerpmethodologie. De doelgroep wordt gevormd door aankomend en ervaren productontwikkelaars en hun managers.De auteurIr. Wouter ten Haaf werd opgeleid als elektrotechnisch ingenieur. Hij werkte enkele jaren als ontwerper van micro-elektronische schakelingen en projectmanager. Daarbij verschoof zijn belangstelling geleidelijk van de technologie naar de mens en diens functioneren in een bedrijfsmatige omgeving. Gedurende enkele jaren was hij werkzaam in de sfeer van general management en free lance consultancy. Vanaf 1981 is hij verbonden aan de Technische Universiteit Delft, waar hij ondermeer onderwijs verzorgt in de bedrijfskunde van de productontwikkeling en de ontwerpmethodologie. Daarnaast is hij directeur-eigenaar van Ten Haaf Management Consultancy and Education met nadruk op de bijscholing van managers, mede in het perspectief van persoonlijke groei en zingeving. Vanuit zijn bedrijf verzorgt hij bij de Haagse Hogeschool een driejarige Post-HBO leergang Bedrijfskunde.