Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789400506763 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Vernieuwen is geen verbeteren. Verbeteringen zijn grijpbaar, planbaar en direct toepasbaar. Vernieuwingen zijn ontastbaar, onzeker en moeilijker direct te bevatten. Om te vernieuwen is het noodzakelijk te zoeken en te experimenteren. En dat is een groot contrast met beheersen en controleren. Veel organisaties zien in dat alleen verbeteren niet meer voldoende is. Dat verbeteren zorgt voor het rendement van morgen, maar niet voor een duurzame toekomst. Beslissers binnen bedrijven zijn echter vaak verbeteraars en worden onzeker van vernieuwing. Ze proberen met de mechanismen die ze hanteren om te verbeteren, ook vernieuwing te bewerkstelligen. En dat is kansloos. Verbeteren en vernieuwen zijn twee verschillende takken van sport. Vernieuwing realiseren vereist een andere organisatie, waarin zoeken en ontwikkelen van toekomstig verdienvermogen centraal staat in plaats van executie van het bestaande model. En waarin het resultaat niet Return on Investment is, maar Return on Learning. Dit boek geeft je de inzichten en middelen om vernieuwing te realiseren. En om vernieuwers en verbeteraars niet te laten vechten, maar juist samen aan de duurzame toekomst te laten werken.