Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789490085131 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Managers van vandaag, van regeringsleiders tot afdelingshoofden, worstelen. Dat is wel begrijpelijk. De situatie is erg complex. ¿Hoe kan ik beslissen in steeds minder tijd, terwijl de gevolgen minder voorspelbaar zijn? Ik blijf immers verantwoordelijk.¿ In een moderne organisatie is iedereen onmisbaar. Iedereen heeft een uniek talent, maar niemand gebruikt dat ten volle. Bedrijven die deze overwaarde in mensen het best benutten, hebben een groot concurrentievoordeel. Maar hoe doe je dat in de praktijk? Dit boek biedt een echt perspectief en geeft concrete handvatten op basis van twee krachtige ideeën: Het talent van Kees Gabriëls (1964) is verhelderen. Hij maakte na Nyenrode internationaal carrière in de thuiswinkelbranche, waarvan vijftien jaar als directielid. In zijn laatste functie als ceo leidde hij Neckermann Nederland en België de internetmarkt in. Tevens was hij lid van het kernbestuur van Thuiswinkel.org. Kees is ondernemer in het begeleiden van RvB¿s, directieleden, ondernemers en managers bij veranderingen. Uitgangspunt is daarbij het gericht mobiliseren van het talent van elke medewerker.