Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789055948475 |
Voor het eerst zijn vier verschillende generaties werkzaam in organisaties. Iedere generatie wordt in een andere tijd, in een andere wereld en uit ander materiaal geboren. Zij hebben geheel eigen wensen en opvattingen over het werk en hoe er gewerkt dient te worden.. De babyboomers overwegen een ?tweede? carrière of een andere tijdbesteding. Generatie X heeft behoefte aan zingeving in het werk, wil een goede balans tussen werk en privé en vindt het belangrijk dat leiders empathie aan de dag leggen. Generatie Y stelt hoge eisen aan haar zelfstandigheid en wil eigen verantwoordelijkheid. En de Einstein-generatie wil werk en werktijd helemaal zelf kunnen inrichten om alleen beoordeeld te worden op het resultaat. Dit alles vraagt om nieuw leiderschap: we hebben verbinders nodig die vier generaties van talenten kunnen steunen en inspireren tot betere bedrijfsresultaten in turbulente tijden. Deze nieuwe leiders moeten bovendien de schaarse talenten vasthouden ook om de diversiteit aan talenten te verzilveren. Zó X! biedt een handreiking aan de huidige top en aan de aanstormende generatie leiders. Het geeft inzicht in de aanvullende leiderschapskwaliteiten, naast macht en ?control?, die we de komende jaren keihard nodig zullen hebben. Bovendien wordt aangegeven hoe je medewerkers kunt behouden in een zich vernieuwende bedrijfscultuur met meer zingeving, zelfstandigheid, vrijheid én concreet resultaat.