Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789055943586 |
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Ondernemers die het dagelijks moeten opnemen tegen grotere collega's. Generalisten die in alle aspecten van het ondernemerschap hun mannetje moeten staan. Na een introductie worden in 112 bladzijden de tien spelregels van calimeromarketing uitgewerkt. Deze spelregels zijn:1. Stel vragen en durf te kiezen2. Bouw structureel aan een krachtig netwerk3. Ga actief uw boodschap verkondigen4. Gebruik de pers voor uw bedrijf5. Zorg voor goede ondersteunende middelen6. Leid actieve zoekers naar uw bedrijf7. Geef bestaande klanten voorrang8. Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze9. Wees trots op uw status van ondernemer10. Plan, balanceer, evalueer en floreerDeze tien spelregels tezamen helpen een kleine ondernemer in de strijd met de grote concurrent en kunnen dienen als basis voor de ontwikkeling van een eigen marketingstrategie.